Medarbejder i kundeafdeling holder møde med Kundechef

Vi søger kontorelev - Er du klar på et spændende uddannelsesforløb, der betaler sig?

Få løn mens du uddanner dig inden for administration og byg en karriere, hvor du både udvikler dine faglige og personlige kompetencer i et stærkt fællesskab.

Hvem er du?

  • Behersker dansk skriftlig og mundtligt og god til at kommunikere.
  • Stærke evner inden for tal, data og logik.
  • Du har en EUX, HHX, STX eller HF.
  • Evne til at arbejde struktureret og effektivt.

Hvad tilbyder vi?

  • Et dynamisk uddannelsesforløb som kontorelev på to år, hvor du lærer alt om 
    administration, kundeservice og meget mere. 
  • Arbejde i vores Kundeafdeling sammen med 11 kolleger, der står for al koordinering og håndtering af kundehenvendelser, IT og Kommunikation.
  • Daglig kontakt med kunder og kolleger både via telefon, e-mail og i person.
  • Udvikling af kompetencer inden for afregning, PR & kommunikation, økonomi og 
    teknisk support.

Hvorfor vælge os?

  • Vær med til at forme fremtidens drikkevand og klimatiltag.
  • Vores team arbejder tæt sammen og værdsætter en god omgangstone.
  • Fleksible arbejdstider: 37 timers arbejdsuge inkl. frokost og flextid.

Løn og vilkår i overensstemmelse med overenskomsten mellem KL og din organisation.

Sted: Samn Forsyning ApS, Alrøvej 11, 8700 Horsens.

For mere information: Kontakt Fagansvarlig David Rasmussen på 76268714 /mail: dhr@samn.dk eller Kundechef Anne Ellegaard på 73268710/mail ael@samn.dk.

Ansøgningsfrist: Vi holder samtaler løbende og håber, du kan starte 1. februar 2026.
Søg stillingen her:  www.samn.dk/kontorelev

Vi ser frem til din ansøgning og til at byde dig velkommen i teamet!